Forum www.elitetoysoldiers.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

BUG abuse :D

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.elitetoysoldiers.fora.pl Strona Główna -> Combat Arms
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
ohnoes
Clan Member



Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50

PostWysłany: Pon 12:43, 20 Cze 2011 Temat postu: BUG abuse :D

Witam wszystkich nazywam się 0hNoes i jestem anonimowym... a sory to nie to forum.

Hmm o czym miał być ten topic? no tak ... Jak wszyscy obecni wczoraj wiecie graliśmy 4v4. I miały miejsce pewne rzeczy których nie puszcze płazem.

I tak dobrze wiedzieliście ze do tego dojdzie więc czas zacząć!
Bo ja jestem nieustępliwy ;>


Podczas wczorajszego niedzielnego treningu 19-06-2011, gdy graliśmy na sand hogu. Mustin nadużywał buga za śmietnikiem. Chciałbym podkreślić że nie chodzi tu tylko o stanie dosłownie za nim < co miało miejsce z 5 razy ale także ustawianie się za nim w odległości tak że nie widać przeciwnika.

Nie chodzi mi tutaj w tym poście o to żeby kogoś oczerniać czy też wyciągać jakiekolwiek konsekwencje. Ten post ma służyć jako Jednocześnie prośba i przestroga dla wszystkich członków klanu Wesoly
z drugiej strony dobrze że już adminem nie jestem bo by mi nerwy puściły.
_____________________________________________________________
wracając do tematu.|
________________/

Dzisiaj nagrałem kilka filmików nie są może one najlepszej jakości ale jak się powiększy na full screen to widać wyraźnie. Co widzi osoba bugująca a co osoba Defująca Wesoly

Do filmików załączyłem kilka screenów które dokładniej pokazują co widzi każda ze stron.

__________________
      Alpha site           

widok po kucnięciu przez bugera.
[link widoczny dla zalogowanych]

a oto filmik instruktażowy jak bugować Wesoly
http://www.youtube.com/watch?v=cmqIEV5XoSg


__________________
       Bravo site         

taki widok ma ofiara Wesoly
jak się dobrze przyjrzycie zobaczycie lekko głowę. bo nie oszukujmy się nie jestem zbyt dobry w używaniu bugów Wesoly a da się tam lepiej ustawić. Co prawda na tyle zbugowana osoba wystarczy żeby przez szybę samochodu go nie zabić.

[link widoczny dla zalogowanych]

a oto filmik z obrony :> może na nim uda wam się głowę zobaczyć bo ja sam napis widzę Wesoly
http://www.youtube.com/watch?v=jNTfJjJDB8g

po kilka rundach mustin zmienił miejsce
upierał się że stał dalej od tego. sprawdzałem każdą możliwą opcje i jedyna w której mógł stać dalej tak żebym go nie widział to była ta << w której także nie widać napastnika.

screen od strony obrony. tak widać kawałem łokcia i to jego koniec dzięki czemu udało się chociaż namierzyć skąd strzały idą.

[link widoczny dla zalogowanych]

a oto screen od strony ataku.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widać zakreślone kółka ma piękny widok. szczególnie to czerwone kółko po prawej gdzie ktoś przeważnie stoi i HS dostaje Wesoly
obrano nie ma nic do gadania bo ledwo nick widzi.

To wszystko z mojej strony. mam nadzieję że dacię rade doczytać do końca. no i oczywiście nasuwa się pytanie, czy warto bugować? sami się przekonaliśmy na ESLu ze nawet tam to robią. inna sprawa kto buguje w końcu się doigra.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ohnoes dnia Pon 12:46, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gość







PostWysłany: Pon 13:04, 20 Cze 2011 Temat postu:

Map: Sand Hog
Mode: Any
Description: Players hide behind the container bin in a glitch position where they can kill players, but the players from their base cannot see them. An example is shown here http://www.youtube.com/watch?v=B4f4uFdEKsI I will also update with a video from my perspective soon.
Offence: From 1st September this is bannable. Old reports will not be considered.



To jest na stronie nexona: [link widoczny dla zalogowanych]
Ja więc bym uważał Mustin, masz spory lvl, szkoda stracić kota za coś takiego. Zresztą, przejrzyjcie temat w linku dokładnie. Zobaczycie za co można wyrwać bana, a za co nie.
Powrót do góry
 
MustinPL
Clan Member



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/50
Skąd: Okolice Łodzi (dalsze) :P

PostWysłany: Pon 14:52, 20 Cze 2011 Temat postu:

Hmm upieralem sie poniewaz widzialem filmik swego czasu i reporta na doxiu. ( tu macie film : http://www.youtube.com/watch?v=jyoXmwH5N6E.)
i poprostu tym sie kierowalem. Co do bana to ja na SH gram wtedy kiedy cw jest. Mapy nieznosze. Po twojej uwadze Nos nie stalem juz za kontenerem stalem wogule w innej płaszczyznie dalej kolo sciany . kontenera nie widzialem prawie. chcesz to ci pokaze. a tak btw to jest chore poniewaz : ustalmy taka sytuacje | jest płaska mapa w kształcie kwadratu. na srodki stoi skrzynka ( taka jak w CA stoja) . Za nia stoi gracz w odleglosci od niej ok 40 m. przeciwnik bedzie widzal go BUGUJACEGO w zaleznosci na jakiej wysokosci przed skrzynka bedzie stał.1 ) wyżej :zobaczy normalnie odleglosc.2) niżej ty akurat wiadomo. 3) ta sama wysokosc - BUG BAN . I TO JEST KU**A CHORE.

Za swoje zachowanie serdecznie przepraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Gość







PostWysłany: Wto 8:12, 21 Cze 2011 Temat postu:

Mustin tamten facet może bana nie dostał z tego powodu:

From 1st September this is bannable. Old reports will not be considered.


Nie chodzi mi że bugujesz nawet, chodzi o to, żeby Cię ktoś nie zbanowałMruga
Powrót do góry
 
ohnoes
Clan Member



Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/50

PostWysłany: Wto 18:06, 21 Cze 2011 Temat postu:

wiadomo że chore ;> tą zabawę sponsoruje nam NEXON

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Szakal
Leader



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/50
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:42, 21 Cze 2011 Temat postu:

Moje zdanie w kwestii tego buga jest takie... 3mać się od niego jak najdalej. Nie dlatego, że można dostać raporta bana czy coś, tylko dlatego że ZAWSZE ale to ZAWSZE znajdzie się ktoś kto będzie go używał a wtedy pytanie, po co w IDIOTYCZNY SPOSÓB GINĄĆ W TRAKCIE MECZU ? ? Jak mam iść tamtą stroną to czy jestem w Alpha czy w Bravo ustawiam się za budynkiem, za ścianą, tylko tak żeby nie zaszli nas od tylu. Po prostu trzeba się trochę wycofać i tyle... dla mnie prosta sprawa jak budowa gwoździa. A nie na chama pchać się niemalże na pewnego death'a i swoją idiotyczną śmiercią osłabiać drużynę i samemu się denerwować. PO CO ??

Potwierdzeniem mojej teorii o tym, żeby unikać jak tylko można różnych bugów, glitchy i tym podobnych miejsc była nasza gra na ESLu (Power Surge pamiętam szczególnie) gdzie nagminnie stosuje się wszelkie tricki by tylko zabić przeciwnika. Dlatego jak wiadomo jest, że przeciwnik może korzystać z takiego "trick'a" to ustawmy się tak żeby nam nic nie zrobił a on niech tam sobie w tym glitchu/bugu kwitnie w najlepsze Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.elitetoysoldiers.fora.pl Strona Główna -> Combat Arms Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin